ولی با این وجود بعد از یک سال و اندی ، شاهستی ام بیشتر یا همین حدود.
به قول مرحوم ابوی ام ، ناخن ها به خارش افتاد و آمدم تق و توق این صفحه را فقط دربیارم. و غرضی با شما نیست خواننده ی محترم !!! ( الکی مثلا اینجا خیلی خواننده داره)
آمدم ، آری ، و حالا گرد و خاک ، و غبار سالهای پشت سر، اینجا در برابرم ، روی دست ها و پلک های من نشسته است. و ناگهان ، سرعت سرسام آور زمان را می بینم ، که پدر را از من دور کرد. و دیگران را ...
الغرض سالی ، دوسالی ، ده سالی یک بار می آییم یک سیخی به همینجا می زنیم. دود از کله ی این مانیتور سفید قدیمی اگر در نیاید ، کم کم از کله ی خود من در خواهد آمد.
و گزارش پیوسته ای به خودمان می دهیم که زنده ایم هنوز و بی خیال همچنان ، و باز هم چه خوب بود اگر این بلاگفا مطالبش مثل اون سری پاک نمیشد .
به قول سعید بقال سر کوچه : الله و یاک - فی مالاه.
+ نوشته شده در ۱۳۹۵/۱۲/۰۴ساعت 17:30  توسط علی فیاض |
از این جای این دنیا ......ما را در سایت از این جای این دنیا ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 146