قضیه دانشگاه ، و تعطیلی حوزه . و شاید به هر حال اینطور بنظر بیاد که : بالاخره گوشه نشینی رو انتخاب کردی !!
ولی من هنوزم مصرّانه و مغرضانه اینو بهت میگم : همه چی قابل جبرانه ! همه چی !
حتی چیزهایی که همون وختا هم سخت باورمون میشد . ولی بالاخره شد.
فقط برای یک لحظه برای یک بار دیگه ، به من اعتماد کن !
چشمات و ببند .
و دکمه ی روی در یخچال و فشار بده !
از این جای این دنیا ......ما را در سایت از این جای این دنیا ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168