تو کیستی؟ بگو ؟
که این همه من دوست دارمت !!؟
هیچ عضوی از تکه های وجودم نیست،
نه در بیرون و نه در خاطرت،
که این مفهوم را لمس نکند!
حتی خرد ترین و ریزترین و ناچیزترین قطعات قلبم ،
و خاطره ات :
نگاه؟
انگار هر نفسم این طور صدا میزند تو را : کیستی توه؟ بیاه!
و چرا این احساس هیچ وقت هیچ فرقی نمیکند؟
چه اینکه پهلوی من اینجا باشی و یا ...
بگو؟ هاه؟
از این جای این دنیا ......ما را در سایت از این جای این دنیا ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101