یه خیابون و ... غم بارون و ...
پا به پای تو : غم و یادم رفت !
بد ِ دنیا رو ؟ با تو یادم رفت !!
تو رو یادم هست .
از شبای سرد .
تو رو یادم هست .
تو رو یادم هست .
از این جای این دنیا ......ما را در سایت از این جای این دنیا ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159